Friday 26 September 2014

QASEH + WSR = AWESOME

Hari ini saya ingin berkongsi dengan pembaca blog mengenai suplement yang saya makan untuk membantu meningkatkan tahap kesihatan saya.  Sebenarnya kita perlu mengamalkan pengambilan suplement seawal usia 20 tahun.  Sebelum ini pelbagai makanan kesihatan yang pernah saya ambil kerana tertarik dengan iklan-iklan mereka terutamanya iklan di televisyen.  Kesungguhannya hanya setakat dua minggu sahaja selepas itu....bila ingat baru makan.   Sekarang saya berazam untuk beristiqomah mengamalkan produk makanan sunnah dan herba yang tiada bahan kimia.  Produk itu adalah Qaseh dan Women Secret Recepi (WSR).  Kita sering berkira untuk mengeluarkan wang untuk membeli produk kesihatan dan langsung tidak berkira walaupun membeli handbag yang ada kalanya hampir mencecah ribuan ringgit.  Fikirkanlah dan perubahan kita sekarang akan memberi kebahagiaan hari ini.
Saya mengamalkan produk pemakanan sunnah iaitu Produk Qaseh Gold .  Saya mengamalkan Qaseh Gold Adinda dan encik hubby mengamalkan Qaseh Gold Kekanda.  Saya dan encik hubby mengamalkannya sejak sebulan yang lalu dan dapat merasai perubahan yang ketara dalam diri terutamanya, saya akan membuang air besar pada setiap pagi dengan lancarnya.  Badan juga terasa ringan dan segar.  Yang paling penting saya mudah untuk bangun pagi.  Alhamdulillah.  Harapan yang paling tinggi moga dengan istiqomahnya saya, suami isteri mengamalkan produk Qaseh ini, moga Allah S.W.T akan menganugerahkan zuriat dambaan hati kami.  Marilah  sama-sama kita beralih untuk mengamalkan makanan sunnah.  Produk Qaseh mampu meningkatkan tahap kesihatan kita dan merealisasikan impian kita seiring dengan keizinan Yang Maha Esa. Insyaallah.  Jangan bandingkan nilai duit dengan kesihatan kita.  Sihat itu jihad.  Harga sebotol Qaseh Adinda dan Qaseh Kekanda ialah RM 71.90 (SM)


 WOMEN SECRET RECIPE (WSR)

Berikut maklumat ringkas Women Secret Recipe (WSR).  Rahsia alam yang unik dan khas untuk wanita......NATURAL, SPECIAL, EFFECTIVE.....Hargai diri, sayangi suami, tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi.... Jom kita berWSR.  Berminat ingin untuk mengetahui lebih lanjut boleh hubungi saya: 019-2423872 (call), 013-9665732 (whatsap).

Website   :  www.kemutkemut.com.my

FB           :  Women Secret Recipe











No comments:

Post a Comment