Monday 3 November 2014

PENGEDAR WSR

 
Assalamualaikum
 
Sebelum ini saya ada bercerita serba sedikit mengenai produk WSR (Women Secret Recepi) yang begitu banyak khasiatnya untuk kaum hawa.  Kita berikhtiar hanya Allah S.W.T sahaja yang menyembuhkan.  Kakak ipar saya Nor Majahah Binti Shamsuddin yang memperkenalkan produk ini kepada saya.  Saya membuat keputusan untuk menjadi pengedar WSR di sekitar Dengkil, Sepang dan Bandar Seri Putra seterusnya berkenalan dengan Dr. Maziah Binti Mansor.  Beliau merupakan seorang yang peramah dan baik hati. 
 
 
 
 
WSR ini dibuat khas untuk wanita dan penjualnya juga adalah wanita.  Wanita adalah insan yang hebat.  Produk WSR ini tidak ada perkhidmatan pos.  Kami pengedar-pengedar WSR seluruh Malaysia akan menghantar terus ke tangan pembeli dan memberi penerangan serba sedikit mengenainya.  Saya rasa terpanggil untuk membantu golongan hawa yang mempunyai masalah dalaman wanita.  Apa yang menarik produk ini disertakan dengan kertas doa dan secara tidak langsung elemen spriritual ketuhanan diterapkan.  Segala penyakit Allah S.W.T jua yang menyembuhkan.  WSR hanyalah sebahagian dari ikhtiar.  Sebarang pertanyaan mengenai produk WSR boleh hubungi saya.  Insyaallah, akan saya bantu mana yang boleh.
 


No comments:

Post a Comment